فواید ماسک آرد نخودچی برای انواع پوست

فواید ماسک آرد نخودچی

بهترین فایده آرد نخودچی این است که برای انواع پوست ها قابل استفاده است. آرد نخودچی میتواند مشکلات پوستی شما را به راحتی درمان کند. درمان جوشهای صورت تا لکه های قهوه ای روی پوست

آرد نخود (ماسک آرد نخودچی) نه تنها برای تهیه غذا مورد استفاده قرار میگیرد بلکه میتواند مشکلات پوستی شما را به راحتی درمان کند. درمان جوشهای صورت تا لکه های قهوه ای روی پوست را با این ماده درمان کنید. بهترین فایده آرد نخودچی این است که برای انواع پوست ها قابل استفاده است.

اما مطمئن شوید که شما از آدر نخودچی تازه استفاده میکنید. بنابراین با رفتن به سالن های زیبایی برای درمان مشکلات پوستی صورتتان خداحافظی کنید و برای داشتن پوستی زیبا و درخشان این دستورالعمل ها را مطالعه کنید.

ماسک آرد نخودچی برای پوست های خشک

آرد نخودچی نه تنها برای پوست های چرب مفید است بلکه برای پوست های خشک هم بسیار پرفایده است. برای اینکه این ماسک را تهیه کنید به آرد نخودچی مقداری شیر یا آب اضافه کنید. همچنین میتوانید آن را با مقداری عسل، هلو و زردچوبه به شکل خمیر درآورده و آن را روی پوست صورتتان به مدت 15 دقیقه بگذارید.

وقتی که خشک شد آن را بشویید. این ماسک برای افرادی که پوست صورتشان خشک است بسیار ایده عال است. این ماسک همانند یک پاک کننده سبب می شود پوست صورتتان رطوبت کافی را در خود حفظ کند.

فواید ماسک آرد نخودچی

ماسک آرد نخودپی برای پوست های چرب

این ماسک برای افرادی که پوست صورتشان چرب است بسیار مفید است. برای تهیه این ماسک برای پوست چرب تنها شما باید مقداری گلاب به آرد نخودپی اضافه کنید و آن را روی صورتتان بگذارید. همچنین شما میتوانید مقداری شیر یا کشک هم به این ماسک اضافه کنید.

ماسک آرد نخودچی برای پوست های جوش دار و آکنه ای

افرادی که پوستهای جوشدار و آکنه ای دارند پوستشان بسیار حساس است و به مراقبت های ویژه ای نیاز دارد. بنابراین برای مقابله با این جوشها باید مقداری از آرد نخودچی را با عسل مخلوط نمایید.

مطمئن شوید که این مواد کاملا بایکدیگر مخلوط شده اند. عسل خاصیت ضد میکروبی دارد و برای جوشها درمان بسیار خوبی است. شما میتوانید به این ماسک مقداری پودر چوب صندل، زردچوبه و آب هم اضافه کنید تا این مواد به شکل یک معجون درآیند و روی صورتتان بعنوان یک ماسک درمانی استفاده کنید.

خریدعمده آردنخودچی

ماسک آرد نخودچی برای درمان جای جوش صورت

جوش ها پس از بین رفتن ممکن است ناهمواری هایی برروی صورتتان باقی بگذارند که این چاله ها روی صورتتان سبب جذب میکروب و آلودگی می شود . خب برای درمان این مشکل پوستی ماسک آرد نخودچی را با آب خیار برروی صورتتان بگذارید و اجازه دهید خشک شود . سپس آنرا با آب ولرم شستشو دهید.

با استفاده مداوم از این ماسک به درمان جای جوشها کمک بسیار می شود. همچنین به پوست صورتتان در از بین رفتن منافظ باز کمک می کند و پوست صورتتان را محکم تر می کند.

ماسک آرد نخودچی برای پوست های برنزه

فواید ماسک آرد نخودچی  | برای اینکه پوست برنزه شده را به رنگ قبلی خود بازگردانید و بخواهید رنگ پوستتان روشنتر شود ماسک آرد نخودچی را با مخلوطی از آب آهک، زردچوبه و گلاب روی پوستتان بگذارید و اجازه دهید خشک شود، سپس آن را بشویید. استفاده منظم از این ماسک پوستتان را صافه و درخشان میکند.

محصولات طبیعی بهترین راه برای داشتن پوستی جوان و شاداب است. به شرطی که به طور دائم و با حوصله استفاده شوند.

خریدآردنخودچی